Patrząc na Internet jak na wielki, światowy rynek, szybko można zorientować się, jak ogromny potencjał konsumencki wiąże się z tym środowiskiem.
Każdy przedsiębiorca w branży e-commerce zdaje sobie jednak sprawę, że dotarcie do klientów-internautów nie jest zadaniem tak prostym, jak mogłoby się wydawać. Aby utrzymać zadowalające wyniki sprzedaży w swoim e-sklepie, rozsądnie jest sięgać po każdy z dostępnych kanałów do prowadzenia działalności, maksymalizując w ten sposób zasięgi swojej firmy.
Obok własnego sklepu internetowego wybór wyjątkowo często pada na różnego rodzaju portale aukcyjne i sprzedażowe. Na naszym rodzimym rynku, pomimo dość intensywnej konkurencji w postaci światowych marek takich jak eBay czy Amazon, nadal dominuje Allegro, utrzymując silną pozycję wśród polskich internautów – i to nie tylko z uwagi na przyzwyczajenie. Nie można się dziwić, że sieciowi przedsiębiorcy tak chętnie zakładają na tym portalu konta i rozpoczynają sprzedaż.
Dynamiczny rozwój sklepu w obliczu narastających wymagań obsługi – czy jest to możliwe?
W działalności niemal każdego e-przedsiębiorcy przychodzi taki moment, w którym ręczna obsługa zamówień lub radzenie sobie wyłącznie za pomocą małego zespołu pracowników staje się niewystarczające. Wraz z rozwojem sklepu, wzrastają także jego zasięgi oraz nakład zamówień i formalności związanych z ich obsługą – taka ilość obowiązków może przytłoczyć nawet najbardziej przedsiębiorczy umysł. Warto podkreślić, że zatrudnianie dodatkowych, wyjątkowo kosztownych pracowników nie jest w tej sytuacji koniecznością – istnieją pewne wyspecjalizowane narzędzia, dzięki którym nawet długie i wielopunktowe procesy mogą być sprowadzone do poziomu pojedynczego kliknięcia.
Doskonałym przykładem takiej pomocy dla e-sprzedawców jest system ErpBox oraz dostępny w ramach jego funkcjonalności menadzer Allegro. Program ten ma wbudowany zestaw parametrów, dzięki czemu użytkownik ErpBox może korzystać z autouzupełniania pól podstawowych w swoich aukcjach, a także korzystać m.in. z szerokiej bazy przykładowych zdjęć, aby błyskawicznie przygotować nową ofertę.
Menadzer Allegro i wiele więcej – co jest w stanie zapewnić ErpBox?
Możliwości zapewniane przez menadzer Allegro dostępny w ramach systemu ErpBox, są znacznie szersze. Oprócz wspomnianej automatyzacji, narzędzie to umożliwia samodzielne tworzenie szablonów oraz ustandaryzowanego opisu dla aukcji. ErpBox ceni się także m.in. za szerokie opcje filtrowania wartości oraz wygodną edycję ofert na Allegro. Pełny zakres funkcji tego programu można odkryć samodzielnie – wystarczy skorzystać z darmowego, 21-dniowego okresu próbnego!